domingo, 28 de junho de 2009

While My Guitar Gently Weeps

Versão da música de George Harrison.
Em cima em inglês e a baixo a letra do Silvio.

George Harrison + Silvio Brito

Am Am/G Am6 Fmaj7
I look at you all see the love there that's sleeping
O som do lamento é igual ao tormento
Am G D E
While my guitar gently weeps
De uma guitarra a chorar

Am Am/G Am6 Fmaj7
I look at the floor and I see it needs sweeping
Tentando imitar tudo errado cada grito

Am G C E
Still my guitar gently weeps
De um coração em conflito

A C#m F#m C#m Bm E
I don't know why nobody told you how to unfold your love
Eu sempre tento me segurar digo não vou chorar

A C#m F#m C#m
I don't know how someone controlled you
Mas sentimento é como um vento

Bm E
They bought and sold you
Não dá para controlar

Am Am/G Am6 Fmaj7
I look at the world and I notice it's turning
Enquanto você dorme eu me entrego aos acordes de

Am G D E
While my guitar gently weeps
While my guitar gently weeps


Am Am/G Am6 Fmaj7
With every mistake we must surely be learning
Meus olhos fazem coro nesse choro só e triste
Am G C E
Still my guitar gently weeps
While my guitar gently weeps


A C#m F#m C#m
I don't know how you were diverted
Eu sempre tento me segurar

Bm E
You were perverted too
digo não vou chorar
A C#m F#m C#m
I don't know how you were inverted
Mas sentimento é como um vento

Bm E
No one alerted you
Não dá para controlar


Am Am/G Am6 Fmaj7
I look at you all see the love there that's sleeping
Enquanto você dorme, eu me entrego aos acordes de

Am G D E
While my guitar gently weeps
Uma guitarra a chorar

Am Am/G Am6 Fmaj7
Look at you all...
Meus olhos fazem coro...
Am G C E
Still my guitar gently weeps
While my guitar gently weeps

Nenhum comentário: